Współcześnie bardzo liczy się w kampanii reklamowej, aby korzystać z tych narzędzi marketingowych, które zapewniają przyciąganie zainteresowania ludzi – potencjalnych klientów firm. Jest to ważne szczególnie w tych branżach, w których konkurencja jest najsilniejsza. Można tu wymienić branżę producentów ubranek dziecięcych. Jak wiadomo, powstało w tej branży wielu nowych producentów, a zatem konkurencja między nimi stale się nasila. Jakie działania mogą one w swoim marketingu prowadzić, aby przykuwać uwagę maksymalnej liczby ludzi? Chodzi o takie działania, jak np. dystrybucja gadżetów reklamowych. Przy ich wprowadzaniu do reklamy należy pamiętać, aby były one wyposażone w nadruki. Jakie konkretnie nadruki powinny one nosić?
Po pierwsze, prezenty dla niego producentów ubranek dziecięcych powinny nosić logo i nazwę firmy. Często elementy te są połączone, bo logo zawiera w sobie nazwę. Sama nazwa jednak musi paść, bowiem dzięki temu firma staje się rozpoznawalna, a wraz z nią jej produkty. A gadżet zyskuje dzięki temu dodatkową atrakcyjność wizualną.
Przede wszystkim jednak prezenty dla niego zyskują atrakcyjność wizualną dzięki rozmaitym motywom graficznym. Są to elementy, w które wyposaża się coraz więcej gadżetów, o których mowa. Dzięki temu natomiast gadżety te są kolorowe, różnorodne, a także przykuwają uwagę ludzi z daleka. To zaś także jest bardzo ważne, bowiem gadżety widoczne wyraźne z daleka są najlepszymi z możliwych – przykuwają uwagę większej liczby ludzi.
Kolejnym elementem nadruku, o którym nie można zapomnieć jest hasło reklamowe. Czasem można je pominąć, jeśli uzna się, że samo logo wystarczy. Zwykle jednak na gadżetach, takich jak Prezenty dla niego hasło takie się pojawia. Pojawia się dlatego, że jest ono elementem pozwalającym przekazywać konkretne treści klientom i potencjalnym klientom. Treści te mogą być rozmaite, a samo hasło może być rozmaicie skonstruowane. Zawsze jednak dąży się do tego, aby hasło było zwięzłe i wyrażało maksymalnie dużo treści w jak najmniejszej liczbie wyrazów.